majaerikssson

Direktlänk till inlägg 19 juni 2014

så arg.. så hopplös...

Av maja eriksson - 19 juni 2014 01:41

Ligger i sängen å undrar vars allt tog vägen. ALDRIG i livet att jag tänker släppa pekka. Nej jag vägrar. Dom kan inte tvinga mig. Han gör för fan vad som helst för att få tillbaka allt som de var. Jag älskar honom, ingen tvekan. Frågan är ju mer hur min kärlek till vissa i familjen är just nu. Är riktigt arg och dom ska veta att jag tycker en sak är jäääävligt lågt ä de är när en säger att jagkommer få träffa honom och lixom uppmuntarar mig och får mig glad medans den andra bara behöver öppna käften så vill man bara försvinna. Anledningen till att jag inte gör de är för pekka, för att de handlar om killen jag älskar. Jag kan inte försöka ha en vanlig konversation med en av dom utan att den andra ska blanda sig i och skrika på mig. Int fan vågar jag ställa nå frågor när jag vet att de är hopplöst och att dom ändå bara kommer skrika på mig. Vad jag än säger så är de hopplöst, fel, omöjligt, löjligt eller bara helt allmänt dumt. Sen ska dom komma å säga att de är bra om vi pratar om det och att jag ställer frågor men de är ju fan ingen idé alls. Det mesigaste av allt är att en av dom styr och ställer hur fan den vill, så som den säger vågar ingen säga emot. Förutom lilla jag men då blir alla ju bara så sura å förbannade. Man ser ju förfan att de är nå fel och jag blir ännu mer arg på dom som låter andra styra över dom.Jag klarar inte av att se sånna. visst i vissa lägen är de bra att ha nån som bestämmer men fan inte i en familj. Pratade med pappa å frågade om jag kunde få äta med frida som jag hade lovat henne att göra imorgon men då sa han nej vi ska till stugan, sen kom mamma in å jag frågade henne samma sak och hon sa jo men nog kan du det om du åker med brorsan din sen på kvällen men då kom pappa och sa nej jag har redan sagt nej. Det gick ju! Jag kunde ju ta mig dit bara nån timme efter dom och efter jag har gjort de jag lovade Frida att göra men nejdå, bara för att han sa de. Som en familj ska man jobba som ett lag och ha förståelse för varandra, vilket vi saknar helt i våran.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja eriksson - 12 januari 2015 22:46

Ja.. Det var länge sen jag skrev något.. Vet inte vars jag ska börja ens. Redan skrivit att Joakim gjorde slut men det är glömt nu. Jag har ett nytt nyårslöfte och det är att våga mera. Tex så har jag skaffat vine bara för att lägga ut videos då jag ...

Av maja eriksson - 13 december 2014 15:26

Idag har jag bara sovit hela dagen. Ska snart ut å vara med frans och sen frida lite senare vara med frida. Jag kan inte säga att jag hatar joakim. Jag älskar honom fortfarande och det som smärtar mest är att jag vet att han älskar mig med. Det var b...

Av maja eriksson - 12 december 2014 00:38

Ja, japp å yes. Ni ser vad som står där. Nu kanske ni tänker att jag var så dum att jag föll för honom och allt jag gjorde för honom men jag kan bara säga att jag gjorde det för att jag var kär. Jag var kär som fan. Jag ville ha honom sååååå sjukt my...

Av maja eriksson - 8 december 2014 22:13

Jag ligger som vanligt i sängen och skriver. Är arg och har jätte ont i huvudet. I helgen fick vi aldrig fara till Lycksele. Det var felbokat och nu måste vi vänta 2 veckor innan vi kan fara dit.. jag som längtade så... men då har jag ju mer att läng...

Av maja eriksson - 1 december 2014 22:49

Sista månaden de här året. Kommer inte ihåg mitt nyårslöfte men är nästan helt säker på att jag inte höll de eller lyckades alls. Längtar otroligt mycket tills på lördag. Kan knappt vänta ju. Få bada, basta och äta gott:P sen så kanske det händer att...

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards