majaerikssson

Alla inlägg under november 2014

hej

Av maja eriksson - 29 november 2014 10:04

Det var ett tag sen nu. Sen jag skrev alltså. Ligger i sängen och funderar. Olivia ligger bredvid mig och sover. Har sovit ganska så bra tills typ 6 tiden för då kunde jag knappt somna om. Hade jätte roligt igår! Skrattade nästan ihjäl mig:') vi gjorde typ inge speciellt men allt va bara roligt för vi var trötta och hade världens sämsta humor. Jag tänker mycket på det som hände i sommras. Inte på något jätte speciellt just med det men de finns bara i min skalle typ hela tiden. Känns som att så länge jag bor i samma hus som jag nästan var inlåst i sommras så kommer jag alltid känna så hära. Jag vill inte flytta. Men jag önskar på något sätt att allt inte känns så dystert här. Nästa vecka far vi då till lyksele. Första gången (vad jag vet) som vi sover där på vintern. Det blir säkert jätte mysigt. I sommras så hoppades jag ju att jag skulle få fara dit med pekka på motorveckan men eftersom vi inte fick vara me varandra då så är jag glad att vi nästan kan göra samma sak om igen. Hade tänkt duscha nu så... skriver sen!

Av maja eriksson - 2 november 2014 23:57

*#*#,,#£×?£×£#,¥×(!,?#¥#, gaaah... just när man har skrivit hur mycket som helst så ska allt lagga ihop och försvinna..:( men som tur så har jag haft ett jätte bra lov! Jag har varit hemma hos joakim i några dagar och jag har träffat många nya personer som jag inte träffar för sista gången hehe^^ även riktigt gammla som jag inte har träffat på år:) jag är nöjd med allt jag har gjort och ångrar inget alls haha, eller kanske att jag for till statoil minst 10 gånger under två dagar :/ men de är ju int nå att gråta över så:) annars rullar allt på bra och jag har faktiskt redan fått julkänslor.. det kanske inte är en sån bra grej egentligen... när de väl är julafton har säkert de redan försvunnit men aja. Kommer vara ensamt inatt:( inte så roligt när man är van vid att ha en som håller om en.. eller tar allt täcke.. eller nästan knuffar ner en... eh ja, jag kommer sakna joakim inatt oavsett;) jag klädde inte ut mig på halloween men nog blev jag då nästan ihjäl skrämd en gång. Skulle gå ut ur mitt rum så ser jag hur den hära "smiley" sitter vid vårat bord och äter. Jag vet inte om den/hen/hon/han (vad man nu föredrar) kommer ifrån en film eller nått sånt men har då sett bilder från nå sånt och jag höll ju på att kissa ströbröd när jag såg den. Eller "hon" borde jag ju egentligen säga för att de var ju brorsans tjej som hade sminkat sig så bra! Emh.. (Den enda bilden jag kan lägga ut från lovet och jag vet att den är mörk men får duga) ja det är en bild från mitt rum om du undrar:)

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards