majaerikssson

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av maja eriksson - 15 juni 2014 23:21

Ikväll är jag deppig igen. Jag har hopp men asså jag vill gråta för de känns som att vad vi än gör så lyssnar ingen... vi berättar sanningen men ingen hjälper oss att få fram den.

Jag vill bara vara med honom.. helst innan nån av oss går sönder... ingen hjälper oss.. känns de då som. Kan dom sluta behandla oss som 5 åringar som inte får typ den nyaste leksaken? Det är ju på allvar. Vi vill vara med varandra.

Kan dom ens tänka sig att dom kanske har FEL och håller oss ifrån varandra helt i onödan. Det får mig att vilja gråta... och aldrig sluta. Han har gått på pissprov som visade negativt! Bara för att han gör det 1000000000 gånger till betyder det ju inte att han blir renare än vad han var från första gången!!! Jag blir så arg... och efter jag blir arg blir jag ledsen... förlåt om jag stavar fel någonstans men de är fan svårt att skriva när tårarna är ivägen!

Hade jag kunna bevisa hur allt hade gått till hade jag gjort det! Men de vi tror är helt enkelt långsökt och de är mindre trovärdigt än att han hade gjort de där men.. asså.. helt ärligt.. pekka hade aldrig gjort de hemma hos mig.. han hade aldrig visat mina föräldrar pipan och de som var i den när mina föräldrar frågade!! Hör ingen hur jävla patetiskt de låter!?

Kan ingen komma och säga att anklaga någon för det är olagligt... jag är helt maktlös och vill bort, bort till pekka och stanna där. När vi är med varandra igen ska jag städa hela lägenheten och sen ska jag fan flytta in. Tänker då iaf ta med mig hälften av alla grejer jag äger dit och... sen kommer jag inte lämna stället på ett braaaaa tag. Ska köpa dit mat så vi klarar oss. Sen behöver vi inte något mer. Bara jag och han. Ingen ska få komma in. Jag ska sova och inte behöva vakna upp mitt i natten och bli ledsen för att han inte är där och inse att jag fortfarande lever i en mardröm. När ska nån se att tårarna jag gråter är riktiga!? Jag gråter inte ofta i vanliga fall men nu.. nu går de max ett dygn sen gråter jag. Oavsett om de är på natten, när jag är ensam, går in på toan eller står i duschen så.. alla tårar räknas..

HATAR att visa mig svag, de är fan inte jag men hade jag varit tvungen att gråta framför 1000 pers så visst! Hade inte varit nå problem alls! Just nu skriker jag i min kudde och dränker den i tårar.. de är även allt jag kan göra...

Av maja eriksson - 15 juni 2014 12:55

Har faktiskt sovit riktigt gott inatt också... allt jag gör är att sakna och längta efter min kille ? det känns riktigt bra att få ha sovit ordentligt för en gångs skull men eftersom jag och wilma låg uppe halva natten så... kanske de inte blev så där jätte mycket att sova ändå. Hon är sjukt lik pekka med att väcka mig.. bara de att han typ lägger sig över mig och hon petar på mig-.- men haha hon verkar vilja stiga upp nu så kanske borde göra det^^ är ganska hungrig.

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards