majaerikssson

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av maja eriksson - 11 juni 2014 21:30

Vad är de för fel.. får ondare och ondare i magen och oftare. Vill inte hamna på sjukhus igen. Nog med att jag spenderade 5 år inskriven på sunderbyn, vill inte att något liknande ska hända igen. Att äta medicin ibland är nog jobbigt, inte bara för att de typ är svårt att svälja eller något. Nä men de på minner mig bara om att jag inte ens kan göra allt de jag vill, Kan inte hoppa över mat, kan inte äta extremt mycket och smärtan man får om jag gör de är obeskrivlig. Fast jag vet att mediciner gör ju så jag mår bättre så jag tar gärna medicin ibland, vill inte ens tänka på förra gången när jag var tvungen in på sjukhus nästan mitt i natten och då visste vi inte ens vad de var. Jag hade panik, mamma också. Vet inte om de är normalt att spy av smärta men de gjorde jag då iaf. I det läget jag var i då hade jag kunna kapa armen för de gjorde så ont och inte bara i magen, först gjorde det ont i nedre delen av ryggen så jag kunde inte stå, sen så fick jag ont i hela ryggen så jag kunde inte sitta heller och efter ett tag när jag hade legat i sängen så började mina revben och magen också göra ont så hur jag än låg, satt eller stod så gjorde det ont och kunde inte komma undan från det på något sätt. Först sa jag inget till mina föräldrar för att jag trodde det skulle gå över efter ett tag men när jag väl sa de till mamma trodde jag nästan att jag skulle dö så vi for till akuten. Mer än så vill jag inte berätta.

Av maja eriksson - 11 juni 2014 15:06

Sitter på sjukan nu. De blev helt fel igår och alla skyller på oss. Men vill samtidigt försvara dom som gjorde det för de är mina vänner, vissa av dom iaf. Hatar den här känslan och samtidigt som jag har sinne måste jag lugna ner andra som är ännu argare.. åh de är ba knas asså. Sommaren skulle ju vara om mig och bara positiva saker men de är så jävla svårt när vad man än gör så blir alla arga och skyller på en även om de inte ens var jag.

...

Av maja eriksson - 11 juni 2014 02:09

De går fan inte att ha kul en hel kväll utan att den helt plötsligt ska bli förstörd på något sätt.

^^

Av maja eriksson - 11 juni 2014 00:45

Skriver sen, har kul:)

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards