majaerikssson

Alla inlägg under april 2014

Av maja eriksson - 26 april 2014 14:30

Sitter på flaket och solar med pekka:) mysigt ställe faktiskt, kändes romantisk att gå kring vattnet;P sen la vi oss på gräset ett tag. Nu vill vi till stugan, vill kasta sten nu när isen är borta kring stranden;) Känns som att vi har varit borta i flera flera timmar men egentligen inte. Vill bara hem å ställa fram sommargrejerna:)

Av maja eriksson - 26 april 2014 13:13

De är så varmt att jag typ dör inne i bilen:@ alla skulle gå till jysk medans jag inte ens har nå där att göra alls:S så jag funderar på att gå in på barnens lekland och köpa en jätte stor nallebjörn som kan va social med mig här i bilen:^) fast de är så sjukt varmt att de skulle va djurplågeri.

Av maja eriksson - 23 april 2014 23:23

Huvudet dunkar. Har två jävligt svåra prov i veckan. I vanliga fall brukar jag ha en liten aning om vad jag borde veta iaf. Men de här funkar inte. Sen har jag en massa matte läxa och så ska jag uppträda på fredag med en låt som jag gick reda på att jag skulle sjunga idag-.- hatar jag verkligen när folk stirrar på mig, så jag tar med mig olivia upp på scen^^ pekka är sjuk och han mår så dåligt att inte ens jag kan va med honom:( tycker synd om honom.. hoppas han är frisk på lördag iaf så kanske han vill följa till piteå med jag och olivia:)

Av maja eriksson - 22 april 2014 23:56

Har inte skrivit på ett tag men de va för att i söndags så kom faktiskt pekka till stugan min:)<3 han fick åka dit med min faster, fatta inte hur han vågade:c sen på måndagen va det lixom bara att försöka stiga upp för att packa sen iväg hem. När vi körde hem så fick vi helt plötsligt punka, de va inte av glas men vi fatta då int va de var:/ vi orkade inte gå tillbaka där de låg men vi visste de att de inte va glas, tre andra bilar fick punka efter oss med jämna mellanrum. Vissa klarade sig men det tog lång tid att byta däck, verkligen men jag och pekka va då inte så brydda^^ sen va de lixom galet stressigt när jag komme hem. Fara till pekka en kort stund och lämna grejerna tills de va mat och vi skulle se SAIK vinna också:) sen blev jag så galet trött men duschade osv innan jag somna. Idag har jag varit med frida och haft roligt sen så åkte vi med pekka och några ett tag men stack hem för att plugga men nu ligger jag så här. Bloggar förfullt men nu ska jag nog sova

Av maja eriksson - 19 april 2014 23:19

Lyssna på metal, ser hockey, älskar bilar och jakt. Vore det inte en typisk man. Emh eller typiskt lilla jag^^ kan inte säga att jag ÄLSKAR jakt men det är en riktigt stor del av mitt liv. Bilar har jag däremot nästan alltid älskat och intresset växer för varje dag:p pappa har haft en massa bilar och den han har nu är ju en Cadillac 59 med cab, älskar bilen ? men pontiac och mustang gillar jag ganska så rejält^^ blir nog fleeeera bilar genom mitt liv, precis som far min. Det jag längtar mest till i sommar (förutom spanien med frida) är motorveckan!!?.? Lycksele i några dagar och njuta av motorljud, bad, älsklings hotell och att frida ska följa gör ju saken dubbelt så bra^^ åh nä nu måste jag nog typ gå å lägga mig eller nå, blir ju helt sprallig av tanken:c

Av maja eriksson - 19 april 2014 13:28

Sitter å solar och kom å tänka på att det är några som går runt och säger att jag är jätte blek osv. Bryr mig inte direkt men ärligt så är jag hellre vit än orange hoho^^ nämen vad man än gör så duger man tydligen inte i vissas ögon, sitter ju inte ditekt å solar nu för att få dom där nöjda:) nopp, gör det för att jag inte vill fiska, är ganska lat och det är ju skönt:^) har inte hänt så mycket annat idag, suttit å pratat med pekka i telefon ett tag å så:) känner mig glad idag, vet inte varför men det är då positivt iaf^^ nu ringer pekka igen så......

Av maja eriksson - 18 april 2014 19:18

Allt de här med att tjejer ska ha högre ögonbryn än va pannan är-.- så trött på att alla tjejers ögonbryn ska va så höga som möjligt. Hur ska de sluta... visst vissa passar i det så sjukt mycket och har en neutral böj men när de ska plockas tills de inte ens finns nå kvar börjar jag faktiskt fundera lite:/ de första jag ser och tänker på (när det då gäller utseendet) när jag träffar någon är faktiskt ögonbrynen, är ju fixerad i de men har bestämt mig för att sluta hålla på med ögonbrynen så jävla mycket. Ska faktiskt minska allt smink jag använder, inte för att jag måste men för typ ett halvår sen kunde jag aldrig gå en dag utan smink och nu ska jag minska dagarna med smink. nästan hela lovet har jag varit utan och än så länge är de enda jag saknar med smink är bas produkterna men nu ska jag då basta så bye bye !

:)

Av maja eriksson - 18 april 2014 16:03

Inte bra nog för att skryta men tillräckligt för idag^^

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards