majaerikssson

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av maja eriksson - 21 juni 2014 14:39

Idag firar jag och pekka 4 månader tillsammans. Åh vad jag saknar min älskling. Önskar jag kunde vara med honom idag. Inte för att vi i vanliga fall gör något jätte stort när vi firar men bara att vara med varandra är tillräckligt, det är ju det som är de viktiga och som betyder något. Drömde inatt något jätte konstigt men det hade inget med pekka att göra, eller jo lite men inget som jag ens orkar förklara här och nu. Jag vill inte ens tänka på vad som vi egentligen går igenom. Jag ser bara fram emot att få träffa honom igen. Undrar hur de kommer gå till, om jag springer till hans lägenhet utan att säga något eller om jag ber honom möta mig på vägen dit. Jag kanske lurar honom nånstans och gör något speciellt. Ja jag vet inte. Ibland är jag arg, ibland ledsen men få gånger glad, bara när jag kollar igenom mitt fotoalbum och ser en massa bilder på honom, bara då blir jag glad.

Av maja eriksson - 21 juni 2014 00:26

Besök är inte min grej har jag märkt. Drar mig hellre undan å målar. Det liknar mer mig. Inte det att jag inte gillar dom som kommer, bara att man får sån uppmärksamhet och jag gillar inte det. Lite av det jag har gjort idag och en liten stund igår.

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards