majaerikssson

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av maja eriksson - 18 juni 2014 23:45

Pappa sa just att han aldrig tänker prata med pekka igen. Snälla nån.. hjälp.. på nått sätt!? Vad som helst!? Vill bort.. klarar inte av det.. hopp va de enda jag hade å han dödade allt med en mening. ....

Av maja eriksson - 18 juni 2014 11:56

Antar att för dom flesta så har sommarlovet varit skojj och man tycker de har gått så fort. För mig känns de bara långt och jobbigt. Jag vill inte heller börja 8an för jag vet att jag ligger efter ganska rejält i vissa ämnen... fast jag hade gärna gått skola över sommaren om jag bara hade fått tillbaka pekka. Känns som att jag inte tar mig nånstans. Känns som att.. mina föräldrar gör de här för att dryga ut på tiden.. jag menar asså visst jag kanske inte har varit ensam med mamma på ett tag å så men förut ville jag de inte heller, när jag har skaffat pekka är jag mycket snällare mot alla. Jag gav mamma en puss en gång och gången innan de var flera år sedan och hon bad inte ens om den. Asså på 19 dagar har jag inte gjort nå annat än att dra på ett fejk smile å kanske tycka det är roligt i nån sekund sen bara åter gått till att deppa. Jag saknar han så och längtar efter att få träffa honom.

Av maja eriksson - 18 juni 2014 08:38

Vafan äre jag drömmer egentligen.. det känns som jag lever i en riktigt dålig tonårsfilm och kan inte ta mig ur den. Eller när jag vaknar blir den just barntillåten... åååååh usch, Får rysningar. Det var ingen som hade rört mig men där jag var just då hade det nog varit bäst så, sen följde det tydligen med hem också.. kunde ju inte direkt fly. Om ändå drömmarna kunde sluta så jag kan få ro när jag sover.... aja får väll försöka bita ihop då också.

Av maja eriksson - 18 juni 2014 01:25

Att lova någon är en stor grej men svarar någon med ett enkelt "mm" så ska man aldrig förvänta sig något.

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards