majaerikssson

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av maja eriksson - 6 juni 2014 22:19

Har så sinne-.- har folk inge respekt!? Att vara tyst är inget att skämmas över. Visst att prata ut med närmaste vänner är en sak men till varenda själ och så jävla öppet och illa... usch. Snälla nån... all min glädje.. och hopp.. dom tar bort de så jävla lätt med bara en mening. Pekka ska bli min igen. Snackar man då om att man har slängt ut honom för att de inte ska låta dumt när de kommer från nån annans mun så ska man ju tänka hur dumt de låter när han sedan har tagit tillbaks han i huset! Vilket han kommer måsta göra när pekka har bevisat att han inte ens har ett beroende. Då har dom ingen anledning att hålla oss ifrån varandra! Det är inte bara hopp jag har. Kan inte förklara riktigt.. men på måndag ska jag, mamma och pappa tydligen till pärlan och prata. Om både narkotika och min pekka. Önska mig lycka till med att sova inatt. Tvingas fara till luleå med mamma och pappa imorgon.. de eller fara till stugan men då kommer jag aldrig sluta gråta.. allt i Långsel påminner mig om pekka... men.. en dag blir de jag och han igen, de är bara att bevisa att han inte är beroende. Men de är jobbigt att va den enda som tror på de i familjen.. mamma vet att han inte är nån dum kille.. men pappa beter sig som att pekka har gjort mig illa. Pekka älskar mig och jag älskar honom så de är bara att stå ut en sommar utan varandra. Allt är i pekkas händer.. de enda jag kan göra är att ge honom hjälp.. men de känns så fel för de är som att va på de andras sida.. jag är ju inte dum i huvudet och vet att de finns en möjlighet att han ljuger men han är ju inte dum i huvudet och gör det. Alla säger till mig hur mycket han älskar mig och att det bara är en tidsfråga innan vi träffas igen men samtidigt så vet jag att få mina föräldrar att tillåta och inse att jag måste va med honom och att han inte är helt ond. För ett tag sen fick vi en fråga och de va att om vi fick en önskan va skulle de då vara, jag svarade att alla som jag älskar stannar kvar och har samma plats i mitt hjärta som dom hade då.. sen tvingar mina föräldrar mig att ta bort den personen som jag älskar mest av alla...

Av maja eriksson - 6 juni 2014 16:06

Emh har jobbat idag på bilklubben:) nu ska vi ragga å träffa folk, hinner knappt skriva något^^

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards