majaerikssson

Alla inlägg den 9 juni 2014

.

Av maja eriksson - 9 juni 2014 19:42

Det är inte så att jag inte tror dom. Jag tror dom men tror ändå det finns mer saker bakom de. Tror lite av det är ett missförstånd, och resten misstag. Tror de finns något som vi inte har fått reda på än, eller iaf någon av oss kommer få veta något som förändrar allt. Eller att någon av oss bara inser att nån annan har rätt. Jag tror på båda men samtidigt så vill jag inte ens höra något om de som var. De är inte för att jag tror pekka ljuger för mig, nä men för att jag blir sårad varje gång jag hör de, det tar sån energi och jag tror jag har listat ut de. De är iaf de jag skulle tro mest. Dock så tänker jag inte skriva vad jag tror här ikväll. Den ena sidan skriker på mig att den jag älskar ljuger och att dom har nog med bevis för att trycka ner mig till grunden, den andra säger att han är helt oskyldig och att han aldrig ljugit eller gjort något dumt. JAG VET, inte upp till 100% men nära nog. Han har gjort massor med fel, de vet han själv och nej dom har faktiskt inte nog med bevis + så ljuger han inte. Han är en fin kille. Tro mig och om ni inte tror mig så fråga mina närmaste vänner och svaret du får är att han gör mig till den lyckligaste av alla tjejer på jorden. Han är en riktig fin kille, önskar bara jag hade kommit in i hans liv tidigare och tagit bort allt de dåliga vi får lida av idag. De önskar nog han också.. jag vill alltid finnas för den här killen och om ni inte har fattat de så läs allt de senaste jag har skrivit, tack. Jag vill bara att dom ska sätta igång med hans "hjälp" och sen är de över. Allt om de är över och vi behöver aldrig mer prata om de. Det känns som att mamma och pappas sida har börja seriöst skrika att jag måste tro dom. Jag förstår dom HELT när dom agerar och gör som dom gör, bara dom låter oss få bli tillsammans igen så är de bra. Vill dock inte att dom ska komma med en massa historier om vad som har drabbat andra av droger, jag mår ju inte bättre av de och sist mamma va in och ville prata med mig blev hon arg och höjde rösten vara för att jag inte ville till polisen och se narkotikan och för att jag inte tror henne helt. Just nu lever jag nästan i en bubbla, men bara de att jag vet hur man spräcker den. Måste bara vänta ett tag så jag är 100% säker på allt och så jag inte gör ett enda misstag. Men i min bubbla finns även mina vänner. Hade mina barns pojkvän/flickvän hållt på med droger asså jag hade ju exploderat på allt och alla å typ låst in dom helt. Så jag förstår dom, jag vill bara inte att dom ska nämna det varje gång jag öppnar dörren eller min mun, min hjärna behöver vila för det gör den inte längre på nätterna. Vill kunna ha kul i sommar också, men de känns som att dom försöker stoppa det. Jag vet hur hemskt allt är, jag är ju med om det nu men det skulle aldrig falla i mig att ta droger, aldrig, och de hoppas jag att dom vet..

Av maja eriksson - 9 juni 2014 12:21

Var nyss på pärlan och för dom som inte vet va de är men de är där man för hjälp med narkotika problem.. HATAR att vara där... kändes inte trevligt. Men en sak blev jag förvirrad av.. mamma och pappa sa något nytt och de va att de van rökte va grönt... de som låg i sängen va typ brunt eller svart.. mörkt iaf och dom sa att dom hade samlat ihop de som låg i sängen men de va ju konstigt för vi borstade ner de på golvet? Jag fattar absolut ingenting och dom sa att till och med en narkotika polis hade sagt de va marijuana medans hon på pärlan sa de va hasch och de är jävulsk stor skillnad mellan de... hon sa att man ser skillnad på de.. och jag börjar undra om dom typ tog gräs från där vi sovde för vi låg ju ute på gräset tidigare.. lixom de är heeelt omöjligt att de var marijuana. Iallafall som pekka medvetet rökte. De kan ju även ha varit nån inne hos honom och råka blanda tobak med hasch.. jag vet inte de är massor som brukar vara hos han på helgerna, även när han inte är där. Dom tror typ att jag tycker de är okej med droger... jag får fan sinne, jag klarar knappt av att prata om de. Jag börjar må illa varje gång och jag VET att min kille inte är beroende för när jag träffade honom hade han en period då han hade jätte mycket ångest fast han viste inte varför. Och dom visade mig ett diagram när jag var på pärlan. Då var de efter ett tag (just när man slutar) sjunker thc värdet och ångesten åkar och så, efter två veckor krockar kurvorna och sen går ångesten ner. Sen är de bara att se till så att man inte faller tillbaka. Men jag känner ju igen hur han mådde med de dära juuust då jag hade träffat han men de va ju jätte länge sen och innan vi blev tillsammans. Så jag tycker de betyder att han är helt drogfri. + så tog han ju pissprov veckan efter dom sa att van hade gjort de men allt va ju negativt och visade att han inte hade gjort något.. varför lyssnar ingen. Asså han är inte beroende av det... och då får jag sinne för ingen lyssnar. Jag suger på att prata med hade dom kunna läsa allt de här och fatta att.. deras bevis inte räcker så hade det varit ännu bättre. Jag vill ha nån att tro på och just nu tror jag MEST på pekka, nånting knas måste de ju ha varit hos oss men vet bara inte vad..

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards