majaerikssson

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

nu är mitt liv precis som jag vill att de ska va.

Av maja eriksson - 17 augusti 2014 23:59

Jag har haft den absolut bästa helgen i heeeela mitt liv. Vaknade upp och min älskling som jag har saknat så jävulskt mycket ligger bredvid mig... jag kunde verkligen inte tro det. Jag höll för ögonen ett bra tag och ville typ slå mig själv för att se om det var en dröm men som tur så var det ju inte det. Kan knappt fatta än att det hände. Mamma trodde att jag skulle bli jätte sur för att hon lura mig och sa att på söndag får jag vara med honom men han låg bredvid mig i fredags. Jag är inte sur, arg eller besviken alls, jag menar asså han kom tidigare och hur mycket har inte mamma kämpat för oss. Jag älskar min mamma och kommer alltid att göra det, hon är min förebild och jag ser verkligen upp till henne nu. Jag har nog aldrig njutit så mycket av en helg som just denna. Jag verkligen tänkte på varje sekund och om jag fick välja hade jag inte gjort om något alls faktiskt. Vi ät en massa choklad, jag fick massage i massor och ännu mera kyssar. Första kvällen hade jag verkligen roligt, vi hade typ "natthumor" och jag skrattade mig nästan till döds ett tag! Men sen mitt i allt när filmen hade tagit slut så började jag tänka tillbaks på allt som har hänt och hur jävla dåligt jag mått bara för en vecka sedan och alla hemska drömmar, dom som får mig att vilja va vaken hela natten bara för att få undvika dom. Så helt plötsligt började jag gråta... han höll om mig och jag började få skuldkänslor att jag bara helt plötsligt började gråta så jag vet inte hur många gånger jag sa förlåt men det blev ganska många gånger i slutet. Han kramade mig och sa att det är okej att gråta och att jag inte skulle be om ursäkt för något sånt. Åh... asså shit va jag älskar honom... han är min ängel. När jag vakna märkte jag också att jag typ låg på något och att de va en ask.. jag ville inte öppna den.. eller rättare sagt så vågade jag inte.. jag fattade inte att något av de här hade hänt ens.. men när jag öppnade asken så får jag se världens finaste present.. jag man kan inte ha gjort det bättre än vad han gjorde! Det är ett halsband med en ängel och på ängeln står det joakim. Jag verkligen älskar den. Vill bara vakna upp imorgon och få vara med honom! Men först måste jag ta mig igenom skolans långa timmar för nu är det dags igen... aja nu har jag ju fått tillbaka pekka så jag överlever ju. Jag verkligen njöt av varje kyss jag fick, oavsett om dom bara var snabba eller nånting vi väckte varandra med, jag tänkte på varje lika mycket. Jag kanske låter mesig eller typ galen på något sätt men jag skojar inte om att det kändes som att jag svävade på moln väldigt många gånger. Oavsett om det bara var 3 dagar vi fick vara med varandra så var det den bästa tiden på hela sommaren. Jag hade typ glömt bort hur det kändes att skratta så mycket, det skulle knappt förvåna mig om jag har magrutor nu efter hur mycket jag har fått skratta. Han lagade mat åt oss idag och sen såg vi på film eller.. vi kanske sovde mer än såg på film hehe^^ jag har aldrig varit så trött i mitt liv som just ihelgen, det är som att i fredags så typ sprang all min energi runt i kroppen och nu måste jag sova typ hela tiden. De längsta vi var uppe var igår till kanske 2 tiden och jag höll på att somna flera gånger innan det. Jag har typ dränkt hela mitt rum med hans parfym hehe:D aja vill sova nu så puss hejdå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja eriksson - 12 januari 2015 22:46

Ja.. Det var länge sen jag skrev något.. Vet inte vars jag ska börja ens. Redan skrivit att Joakim gjorde slut men det är glömt nu. Jag har ett nytt nyårslöfte och det är att våga mera. Tex så har jag skaffat vine bara för att lägga ut videos då jag ...

Av maja eriksson - 13 december 2014 15:26

Idag har jag bara sovit hela dagen. Ska snart ut å vara med frans och sen frida lite senare vara med frida. Jag kan inte säga att jag hatar joakim. Jag älskar honom fortfarande och det som smärtar mest är att jag vet att han älskar mig med. Det var b...

Av maja eriksson - 12 december 2014 00:38

Ja, japp å yes. Ni ser vad som står där. Nu kanske ni tänker att jag var så dum att jag föll för honom och allt jag gjorde för honom men jag kan bara säga att jag gjorde det för att jag var kär. Jag var kär som fan. Jag ville ha honom sååååå sjukt my...

Av maja eriksson - 8 december 2014 22:13

Jag ligger som vanligt i sängen och skriver. Är arg och har jätte ont i huvudet. I helgen fick vi aldrig fara till Lycksele. Det var felbokat och nu måste vi vänta 2 veckor innan vi kan fara dit.. jag som längtade så... men då har jag ju mer att läng...

Av maja eriksson - 1 december 2014 22:49

Sista månaden de här året. Kommer inte ihåg mitt nyårslöfte men är nästan helt säker på att jag inte höll de eller lyckades alls. Längtar otroligt mycket tills på lördag. Kan knappt vänta ju. Få bada, basta och äta gott:P sen så kanske det händer att...

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards