majaerikssson

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av maja eriksson - 27 augusti 2014 22:42

Vet exakt vars jag ska pierca mig nu, längtar som fan! Är jätte trött just nu och mitt huvud står typ still, medicinen gör mig trögare än vanligt...-.- har märkt att jag blir ganska så deep mitt i natten och kan skriva små saker som jag tror dom flesta inte förstår ens vad jag menar men har ingen lust till att förklara heller. Saknar pekka redan. Får inte träffa honom förrän på fredag. Tror det kommer vara några kämpiga dagar tills dess, medicinen kommer göra mig trött och av någon anledning är jag extra retlig nu och har jävligt kortare stubin. Samtidigt så kan jag inte gå runt och hata alla, måste bara leva med dom. Tur jag har vissa riktiga vänner iallafall, som jag verkligen älskar oavsett vad. Jag känner mig annorlunda faktiskt. Jag känner mig positiv, eller iallafall när dom omkring mig är det och nu är det inte jobbigt heller. Jag är gladare och trevligare mot folk som jag undet sommaren inte orkade höra av mig till. På fredag får jag se min nya hund (lägger till bilder). Levis ska han heta och är en mops. Är jätte shopping sugen! Vill köpa halsband och en massa saker! Men det jag ska satsa på är att få i ordning mitt rum och skaffa piercing, även ta hand om levis men det är jag ju inte ensam om. Aja jag börjar bli trött så godnatt, hörs imorgon!

:)

Av maja eriksson - 27 augusti 2014 12:01

Om det förvånar er så var pekka nyss här^^ idag är jag hemma för jag skulle inte klara av det och va lite febrig igår kväll också så jag stannar hellre hemma tills jag kan fokusera på skolan! Jag mår mycket bättre idag! Medicinen fungerar nog väldigt bra och ska ta de igen om ca 3 timmar. Idag blir det nog bara ligga hemma å se på tv!

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards