majaerikssson

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av maja eriksson - 21 augusti 2014 22:49

Önskar hela världen visste och förstod allt. Det är konstigt hur vissa saker kan va så enkla att förstå men för vissa är det så svårt att se. Jag vet inte om dom personerna är lite ego eller om dom bara inte kan se allt... jag menar inte att jag är smartast i världen eller så, bara att tex små tjejer som går runt och försöker dölja sig i smink för att media ska acceptera dom och har sitt hår som en mantel som dom aldrig tar av för dom är rädda för att bli ner kastade. Kan säga att det inte är så hemskt som det låter. Jag är inte den vackraste, inte den snyggaste eller sötaste men jag kan gå i mina gammla kläder, vara osminkad, bjuda på mig själv och ändå känna mig bra för jag vet att alla runt mig faktiskt älskar mig. Om dom säger att dom hatar mig så visst, dom lägger ändå ner lika mycket tid och tankar på mig som när dom skulle ha älskat mig och jag gillar inte alla personer.. det är helt omöjligt att göra det men ändå så hatar jag ingen. Om det är någon som låtsas vara min vän men egentligen hatar mig så kan dom ju gärna bara dra för jag har inte tid att försöka vara snäll och tacksam mot någon som egentligen redan har stuckit mig i ryggen. Livet är inte lätt för någon, inte någon alls men grejen är det att alla har haft en falsk vän, alla har blivit kallad dumma saker och på något sätt kännt sig dålig men det betyder inte att man egentligen är dålig eller dum, helt tvärt om faktiskt. Jag tror att dom som blir skadade mest blir dom visaste och dom som även får och ger mest respekt. Hur ska man ställa sig upp om man inte måste vara nere någon gång? Jag är verkligen trött och svamlar för det mesta bara på om allt just nu. Jag har firat 6 månader med pekka!!!!!!:D vi hade jätte mysigt och jag saknar honom redan! Puss godnatt hejhej

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards