majaerikssson

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av maja eriksson - 24 augusti 2014 23:54

Asså tror aldrig jag riktigt förklarade vad som hände för ca 2 veckor sedan så tar det nu när jag inte kan sova. Det var ju så att på onsdagen låg jag vaken på natten för att pekka hade varit på ett möta med sos och mina föräldrar och ändå hade vi inte fått något svar om vi skulle få bara med varandra eller inte men jag hade en så konstig känsla i magen så när jag skulle skriva på min blogg fick jag bara fram "vänta lite.." eller något sånt för jag kände att antingen så skulle vi inte få träffa varandra på ett bra tag eller tvärt om, iaf att något var konstigt. Men natten va lång och när jag vakna på torsdagen var jag pigg och ville snabbt hem och sedan till marknaden och när jag var hemma frågade jag mamma om jag skulle få träffa pekka snart och hur det egentligen gick på mötet och då skrev hon att på söndag skulle jag få träffa honom. Eftersom jag inte hade våga hoppas på nånting så började jag lipa av glädje och typ stammade fram orden till frida. Vi gick till marknaden och jag bad pekka ringa mig så att jag kunde berätta för honom och när jag väl berättade det blev han inte så där jätte, jätte glad som jag hade tänkt men han hoppades ju få ha flera dagar av sommaren tillsammans med mig och söndagen var sista dagen av sommarlovet så förstod att det var en besvikelse. Jag var så jävla glad hela torsdagen men ändå så var jag ganska nervös och visste inte hur jag skulle orka vänta så länge för bara minuter kändes som timmar. Pekka skrev till mig att han hade två hemligheter för mig.. jag blev ju såklart nyfiken som fan och började fråga vad det var, jag komme fram till att det var vad jag skulle få i present av honom och nånting mer. Mamma komme till mig och sa att jag skulle borta tänderna riktigt noga den kvällen, tydligen för att jag hade ätit så mycket godis. Tänkte inte nå mer på det och gick å la mig. När jag vakna får jag panik, blir skräckslagen typ och gömmer mig under täcket haha! Pekka låg bredvid mig på fredag morgonen. Jag sa under täcket att nu får det fan inte va en dröm åsså drog jag bort täcket och kysste honom. Jag fattade inget, började säga "men va gör du här" och "får du vara här ens eller vad äre som händer?" Han skratta bara och kramade om mig. Sen känner jag att jag ligger på något och det var tydligen en liten ask med ett halsband i. Jag vågade knappt öppna asken helt ärligt. Det var en ängel på halsbandet och ingraverat står det joakim och jag ville typ gråta för jag har alltid kallat honom för min ängel. Jag har aldrig så kul som när han är med. Seriöst första helgen skrattade jag så mycket så jag typ hade konstant ont i den och typ träningvärk haha^^ älskar min joakim så otroligt mycket. Han har sovit hos mig den här helgen också och som vanligt har jag skrattat och blivit 10000000 gånger så mer positiv än va jag annars varit. Saknar honom redan, han for för någon timma sedan för att han skulle sova hos frans nu när det är skola imorgon. Jag börjar bli lite trött så ska nog sova nu! Puss godnatt.

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards