majaerikssson

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2014

tänker aldrig ge upp.

Av maja eriksson - 3 augusti 2014 01:04

Just nu är absolut det enda jag har är hopp och längtan. Jag kan inte göra mer just nu och inte pekka heller. Han har nu gjort allt han kan och de enda han måste göra är att sköta sig men de verkar han ju klara av fint! Jag försöker även att sköta mig men händer det inget när skolan har börjat så kommer jag inte kunna uppföra mig längre, tyvärr. Jag har gjort allt jag kan göra och även pekka så nu ligger det inte i våra händer längre. ALLT vi vill är bara att få lägga oss ner, hålla om varandra och må bra. Är det så mycket att begära? Lixom vi kommer spendera den mesta tiden tillsammans hos hans mamma och det finns ju inget hemskt som kan hända när vi är där hemma hos honom. Vi förstår oron mina föräldrar måste ha haft men samtidigt så måste man tänka om ibland. Vad som faktiskt är sanningen och inte bara de man tror. Inse att ens strösta rädsla kanske inte är så farlig som man tror. Allt händer för en anledning och jag tror verkligen att de här kommer sluta som en bra sak. Men bara om vi får de vi vill och de är ju självklart varandra. Jag tror dock att det kommer vara ganska jobbigt från början när vi får vara med varandra. Inte bara det att jag mest troligt kommer svimma när jag får reda på att jag får vara med honom, även att hans föräldrar är skilda och att han nu inte har en lägenhet i Arvids. Jag kommer säkert tycka det är spänt när vi får vara med varandra igen, inte typ att jag inte vågar säga eller göra något mer som när jag tar hem honom. Det kommer ju vara tufft att få alla överens tror jag men det kommer vara värt de. Jag kommer inte vilja vara hemma i början faktiskt. Jag vill hellre vara där för ett halvår blir det nu den här månaden och jag har knappt träffat hans föräldrar. Det tycker jag är helt fel. Eller helt ärligt så är det fel. Jag menar han är ju inte bara en i min familj, jag vill ju även va en i hans också! Och om dom säger att jag måste sova hemma på skoldagar så är det som att säga att nej ni får bara umgås på 2 av 7 dagar i veckan och det är ju fan sjukt. Han är min pojkvän. Jag är 14. Visst jag kanske inte gör alla beslut rätt och jag är varken den smartaste eller mognast men vad ska kunna hända efter en lång och jobbig skoldag och vi far hem till honom? Jo vi sover. Vi hade en period i höst då vi för de mesta sovde bara när vi va me varandra haha. Jag saknar det sjukt mycket och vi går inte heller samma skola så den enda chansen vi har att träffas är efter skolan. Annars måste jag väll börja skolka varje lektion för att hinna med att vara med honom och det vill vi väll inte. Jag har inte så mycke bagage direkt, typ balsam och kläder är det jag behöver. Jag menar inte att vi bara ska sova hos honom och så men iaf tills allt har lagt sig och jag inte har damp längre. Varje gång jag tänker på hur det kommer bli när vi får vara med varandra så bultar mitt hjärta och jag får energi och det känns som att jag får en kik. Det kan ju hända att han får veta att vi får det tidigare än mig om dom säger det på mötet don ska ha snart men om jag får veta först så ska jag försöka göra något speciellt. Eller iallafall försöka överraska honom. Längtar så otroligt mycket... jag tänker aldrig ge upp för jag har lovat honom en massa och bland annat att jag aldrig tänker ge upp.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja eriksson - 12 januari 2015 22:46

Ja.. Det var länge sen jag skrev något.. Vet inte vars jag ska börja ens. Redan skrivit att Joakim gjorde slut men det är glömt nu. Jag har ett nytt nyårslöfte och det är att våga mera. Tex så har jag skaffat vine bara för att lägga ut videos då jag ...

Av maja eriksson - 13 december 2014 15:26

Idag har jag bara sovit hela dagen. Ska snart ut å vara med frans och sen frida lite senare vara med frida. Jag kan inte säga att jag hatar joakim. Jag älskar honom fortfarande och det som smärtar mest är att jag vet att han älskar mig med. Det var b...

Av maja eriksson - 12 december 2014 00:38

Ja, japp å yes. Ni ser vad som står där. Nu kanske ni tänker att jag var så dum att jag föll för honom och allt jag gjorde för honom men jag kan bara säga att jag gjorde det för att jag var kär. Jag var kär som fan. Jag ville ha honom sååååå sjukt my...

Av maja eriksson - 8 december 2014 22:13

Jag ligger som vanligt i sängen och skriver. Är arg och har jätte ont i huvudet. I helgen fick vi aldrig fara till Lycksele. Det var felbokat och nu måste vi vänta 2 veckor innan vi kan fara dit.. jag som längtade så... men då har jag ju mer att läng...

Av maja eriksson - 1 december 2014 22:49

Sista månaden de här året. Kommer inte ihåg mitt nyårslöfte men är nästan helt säker på att jag inte höll de eller lyckades alls. Längtar otroligt mycket tills på lördag. Kan knappt vänta ju. Få bada, basta och äta gott:P sen så kanske det händer att...

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards