majaerikssson

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av maja eriksson - 24 februari 2014 23:05

Även fast det är måndag så får jag känslan av att det snart är helg! Kanske för att idag var det en riktig bra dag:P träffa en hundvalp som jag ska få ta hand om, träffade hela min familj, duchade å stack sen ti nå vänner^^ imorgon ska jag klippa mig å troligen plugga, på onsdag ska jag packa, torsdag ska jag säga hejdå till några vänner som jag inte kommer att träffa efter fradagen för på fredag så drar jag och frida till stockholm direkt efter skolan å de kommer va så himla skönt!! Slippa allt och åka iväg... <3 så jag har ganska så fullt upp egentligen:/ kanske låter lite men varje gång jag klipper mig så måste jag tänka efter om jag är nöjd och sånt, packa tar evigheter för mig! Hade jag kunnat hade jag packat ber allt i väskan men de går ju inte... efter idag är jag då väldigt trött, sovde ju knappt förra natten så tar igen det nu^^ frida var faktiskt helt galen ikv, men det var då kul iaf! Tror inte jag har skrattat så mycket på ett bra tag:P aja gonatt å allt sånt

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards