majaerikssson

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av maja eriksson - 11 februari 2014 00:09

Höhö, känns som att jag bara skriver om vad jag har gjort under helgen nu för tiden men aja. I fredags stack jag å wilma (samt pappa) till våran stuga, vi myste hela kvällen men jag var så himla trött att jag somna flera gånger under en film som vi såg... vet inte va den heter eller vad den handlar om.. eller ens hur dom i filmen såg ut:/ iaf så vakna jag å då pratade wilma i telefon, självklart så ska jag ju bli jätte pigg och sprallig efter 11 men eftersom stugan inte är sådär jäääätte stor så fick jag hålla tyst ändå-.- ja somna då inte så långt efter 12.. tror jag... Vaknade lördagen kl 12, åt rejält å gjorde mig redo för att gå ut. Vi körde skoter i flera, flera timmar och så kul har jag nog inte haft på ett bra tag. Började efter ett tag att känna i kroppen att de va ganska så ansträngande men brydde mig inte, sen gick jag å wilma in igen och väntade på frida (och mat^^) för hon skulle egentligen följa me min mamma till stugan också meeeeen de gjorde hon inte. Sen på natten så vaknade jag och kände hur satans ont jag hade i kroppen... steg upp extra tidigt, snabb åt bara nå litet, wilma fick typ massera mig osv för att jag skulle kunna köra lite skoter^^ ärligt så hade jag bara tänkt köra ett litet tag men de slutade med flera timmar igen. Efter det så kunde jag knappt lyfta ett glas... fortfarande jätte ont och de kommer bara bli värre senare i helgen för då ska jag köra igen men jag längtar ändå, hihi. Annars än de dära har jag inte så mycket att skriva om. Skriver mer imorgon ist;*

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards