majaerikssson

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av maja eriksson - 16 februari 2014 11:12

Ligger i sängen å bara latar mig, egentligen borde jag skynda mig för att hinna köra skoter men... äh måste ju få sova:P jag är så sjukt glad just nu! Men samtidigt så jävla nere. Jag älskar verkligen mina vänner. Dom är de finaste som finns! Även om jag är sur eller ledsen så får dom alltid mig att skratta:) dom är min lycka och skulle aldrig klara av alla dagar utan dom. Alla gör misstag, gör eller säger för mycket eller bara beter sig dåligt, men ändå så vet jag vilka jag kan lita på oavsett vad. Hur än länge vi har kännt varandra så betyder det inget, älskar dig ändå lika mycket som dom andra. Hoppas någon av dom läser de hära och känner igen sig^^ aja iaf så ikv vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ äta godis och skypa, som igår ungefär:P (efter jag troligen har kört sönder mina armar hihi^^) kanske borde göra mig iordning nu... hatar att lämna sängen men de eller ingen skoter:/

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards