majaerikssson

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av maja eriksson - 30 maj 2014 19:58

Att alla ska lägga sig i, tro att dom vet, säga vad dom tror och bara försöka förstöra. Jag vet inte riktigt varför men av någon anledning så är jag depp:/ och förbannad. Vill att pekka ska vara här. Få bort allt dåkigt som han alltid gör. Få mig glad och glömma allt omkring mig för vet ni? Det är just anledningen till att jag älskar honom^^ han får mig att glömma bort allt annat dåligt. Han är sig själv med mig. Han ger mig allt jag behöver och mer. Han älskar mig utan smink, uppsatt hår och gammla mjukisar. Han älskar mig dag som natt och.. jag vet knappt ens hur jag ska förklara hur mycket det betyder för mig! Jag mår bättre av att skriva om honom! Varje gång jag är utan honom känner jag mig halv. Jag kanske är ung och inte så erfaren men jag vet då en sak, att jag älskar den här killen. Ingen kan ersätta honom för han är unik och min! Bara min! Även om andra tvivlar, kanske tycker annat så är det inget vi bryr oss om^^ vi älskar varandra och om de stör dig eller irriterar dig på något sätt så aokej, far dit nån bryr sig och ens vill höra din avundsjuka:* tror inte så många vet om min blogg som känner mig egentligen, kanske nån släkting men kanske inte många från skolan^^ jag vet inte men hoppas då pekka läser de här:) nu ska jag äta och blev på bättre humör, hej:*

?

Av maja eriksson - 30 maj 2014 16:57

Åååh va jobbigt... pekka for hem och jag fick inte följa..... nu kommer jag säkert gråta mig till sömns eller nått-.- aja får väll sätta i gång nån riktigt läskig film och se med mamma ikväll da. Eller det blir väll så att hon blundar och jag tittar. Som vanligt... har varit med pekka idag från kl 12 men han for kvart över fyra och de enda bra som har hänt efter det var att pappa hämta mig me cadillacen! Och en person som jag saknar, asså inte bara liiiite utan riktigt jääääävla mycket är Frida! Min lilla fridulf? har tyvärr inte varit med henne på ett tag nu så där efter skolan för jag är ganska så upptagen med pekka nu, men jag hoppas hon förstår att jag älskar henne ändå och precis lika mycket som förr! Det finns ingen i världen som känner mig så bra som hon, ända sen vi var små pluttisar har vi varit med varandra^^ inget och ingen i världen kan sära oss åt, de tänker jag då aldrig tillåta! Så fin tjej hittar man aldrig igen som vän? men nu är hon i Luleå och shoppar men ses imorgon!

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards