majaerikssson

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av maja eriksson - 29 maj 2014 22:45

Ikväll for jag först till pekka och då var albin och daniel där sen kom lilla simon och vi stack först till statoil å träffa nå folk sen till gielas. Efter ett tag där tröttnade vi och for mot k4 för att se när frans och allan skulle bada, sen grillade vi och for till orren:) mysigt men de sög ba att jag var tvungen fara hem tidigt ikväll:( hann ragga lite med vår Cadillac och blev då ihjäl skrämd av daniel när vi stanna för att äta en stund och jag stannade i bilen istället, trodde nästan jag skulle kissa ner mig eller nått, hoho^^ iaf så sitter jag nu hemma med min godispåse och skriver här, med pekka och mamma:) men snart dör mitt batteri så de blir nog ett godnatt nu:)

Av maja eriksson - 29 maj 2014 16:07

Har varit i stugan med älsklingen tills nu och vi har haft sååå mysigt^^ försökte även att bada idag men när det nämade sig magen sprang jag upp, mitt mål va att ta mig längre än pekka och de lyckades jag med! Fint väder hela tiden men mot kvällen och natten blev det kallt men de va ju bara att krypa närmare pekka så var det inga problem alls;P vi gjorde inte så speciellt mycket, typ fiskade, solade och myste. Somnade på vägen hem och ligger nu i soffan och funderar på att duscha och sminka mig men jag är för hungrig för nånting av det. Hoppas jag följer med pekka imorgon, pallar inte en helg utan honom. Vi drar till laisvik såklart och är där ett tag. Annars blir det att sova hos frida på lördag men vet då inte va jag ska göra imorgon annars:/ sova antar jag.

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards