majaerikssson

Alla inlägg den 28 september 2014

Av maja eriksson - 28 september 2014 23:21

Jag vet att jag borde skriva kanske lite oftare men de är svårt när man har fullt upp. Jag märker en väldigt jobbig sak med mig själv... jag överreagerar hur jäkla mycket som helst. Jag kan till och med gråta för att jag ser en fluga dö.. eller ja typ iallafall. Men äntligen har jag börjat förstå varför. Jag är dö rädd att pekka ska lämna mig. Inte för att han ska göra samma misstag igen eller något sånt men alltså jag kan inte kontrollera det. Jag känner igen mig i varje dålig sak som jag ser och börjar gråta hur lätt som helst. Jag vet att pekka aldrig skulle lämna mig men bara det att rädslan som jag hade i sommras kommer tillbaka ibland och jag helt ärligt hatar det. De får mig att känna mig som en 5 åring. Men jag pratade men en av mina bästa vänner och hon sa att de var alldeles normalt, speciellt efter de jag och joakim var med om. Idag har jag knappt gjort något, förutom att se på bio senare på kvällen. Saknar joakim jätte mycket... vill att han ska hålla om mig nu.

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards