majaerikssson

Alla inlägg den 16 september 2014

Av maja eriksson - 16 september 2014 22:49

Idag har vi köpt en ny bil! Imorgon blir det att köpa hund.. det är mycket som händer helt plötsligt och jag har inte ens fått en ny säng...:( behöver verkligen en skön säng. Jag sover som en jäkla prinsessa när jag sover i någon annan säng även om jag drömmer mardrömmar! Jag har gjort ganska så mycket idag faktiskt, först gick jag ju skola till 2 och sen for jag, frida och mamma & sökte efter hundgodis och sånt. Den fikade vi, körde runt i våran nya trans am och hämtade upp pekka. Sen var det middag och vi såg på film men vi såg att mormors hund hade smitit så vi var tvingen att söka reda på lilla donna men vi hitta henne snabbt! Imorgon är det en ganska konstig dag... jag, frida och cornelia börjar typ 9 och ska ut i skogen för orientering med skolan. Sen när vi har gjort klart de så får vi håla ända tills halv 3 och när vi har slutat kommer vi fara iväg för att hämta hunden. Längtar som satan! Kommer aldrig känna mig ensam... vilket jag sällan gör men nu behöver jag aldrig göra det. Jag saknar min älskling! Jag saknar honom varje minut han är långt bort. Kan inte skriva hur mycket jag älskar honom för jag är för trött och jag måste orka med att skriva till honom osvosv gonatt!

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards