majaerikssson

Alla inlägg under mars 2014

Av maja eriksson - 4 mars 2014 13:43

Sitter i tåget just nu och tänkte att jag kunde passa på att skriva lite:) igår shoppade vi i Södertälje, hade från början 1500 men nu har jag typ... öm.. väldigt lite^^ men jag nöjer mig ändå och shoppar upp resten idag:P imorgon ska vi hem.. inte kul... men eftersom jag har så stor längtan efter vissa så kommer det ju bli roligt att få träffa dom igen! Nu är vi då framme så hejrå

Av maja eriksson - 2 mars 2014 22:18

Jag drömde en dröm inatt.. en så.. fin dröm att jag nästan gråter när jag tänker på det... meeeeen skulle gärna ha drömt det om några dagar ist! Typ när jag har kommit hem. Jag drömde att jag fick köra skoter.. en sån fin skoter... åhh snön va så härlig och perfekt väder^^ ojojoj vad jag vill köra skoter... det var så roligt och så... åh nä nu nu får jag skärpa mig! Ska ju vara här ett tag till! Det snöa nyss faktiskt! Men tyvärr så inte tillräckligt för att köra skoter-.- men tror nog det kommer smälta bort imorgon då vi ska shoppa^^ + så såg jag nå riktigt snygga kläder som jag ska beställa när jag kommer hem för det finns inte i butik...-.- det blir bara mer å mer som jag längtar efter!! men ja nu ska jag inte tänka på allt där uppe, nu ska jag bara njuuuuuta av allt hära^^ bye

.

Av maja eriksson - 2 mars 2014 15:34

1. Kasta en vas på golvet.
2. Se till att den går sönder helt.
3. Säg förlåt.

blev vasen hel för det?

Av maja eriksson - 1 mars 2014 20:59

Igår stack jag och frida till stockholm:) så himla skönt att få fara nån annanstans ett tag och slappna av. Hehe okej, vi kanske inte slappnar av helt men idag har vi då slappat ett tag, shoppat och sen dragit iväg ti nå folk^^ imorgon blir det att förflytta oss från ett ställe till ett annat sen vet jag inte riktigt vad som händer. Dagarna efter det ska vi då vara ute på stan. Än så länge längtar jag efter 2 "saker", min bror skickade en bild på mitt nya rum så jag vill ju så klart dit å se själv:P men de andra jag saknar skulle jag inte ens kunna se om jag var i Arvidsjaur och det plågar mig...:( men aja, jag dör inte av att ha lite längtan. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;)) nämen det finns ju inget som jag kan göra just nu så. Nu har jag då börjat vänja mig vid mitt hår! Förut kändes det jätte konstigt när det var så blont och uppklippt men man vänjer sig^^ öm nu ska jag vara social med frida som har laddat ner talking angela:)

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards