majaerikssson

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av maja eriksson - 7 mars 2014 08:37

Just när jag har kommit hem! Just när jag har shoppat klart, träffat mina gullisar och är redo för att få köra skoter så ska jag självklart bli sjuk....... inte bara lite sjuk heller! Det är jobbigt att bara andas... ont i huvvet, halsen å i stort sett hela kroppen så antar att jag har feber...Frida smittade mig och nu kommer nog jag ligga sjuk resten av lovet och... varje gång jag blir sjuk så drabbas min hals mest av allt och de värsta är att jag blir hes, inte bara lite hes utan väääääääldigt hes. Förra gången tappade jag rösten helt och kunde inte prata på typ 3dagar-.- vill inte att det ska bli så den gär gången. Jag som har längtat efter att få köra skoter men nu kan jag inte göra nå alls. Kan inte teckna/måla för har inga pennor, kan inte anstränga mig och mitt internet är helt fuckat, kan bara gå in på bloggen och skriva men annars så.... näe:( åsså vaknade jag imorse å trodde kl va typ 11-12 tiden men den va 8... vill bara somna om nu:*

Av maja eriksson - 7 mars 2014 00:45

1. Samla mod.
2. Skriv i panik till dom 5 första du kan komma på + din mamma.
3. Be dom hjälpa dig.
4. Inse sen att du är själv i en stuga 5 mil från alla andra.
5. Få mer panik.
6. Ta råd från alla vad du ska göra.
7. Tänk efter så du inte kommer i kontakt eller är för nära spindeln när du dödar den.
8. Märk att alla förslag är då omöjliga.
9. Kolla runt i rummet för nå annat.
10. Ta hårsprejen som står på skåpet brevid dig.
11. Spreja lite hårsprej på spindeln.
12. Känn dig nöjd.
13. Märk att den fortfarande rör sig och lever.
14. Spreja i sinne på hela jävla väggen nu för asså nu ska den dö.
15. Skryt om att den dog till alla som gav dig råd och lyssna trotts att klockan är 1 på natten.
16. Bli rädd igen så Spreja lite mer.
17. Lägg märke till att din pappa är vaken och på väg in i ditt rum för att han har hört att de är en spindel nånstans.
18. Känn sig dum som fråga alla förutom han.
19. Schasa ut honom.
20. Mosa den me andra sidan som du kunde ha gjort från början

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards