majaerikssson

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av maja eriksson - 12 januari 2015 22:46

Ja.. Det var länge sen jag skrev något.. Vet inte vars jag ska börja ens. Redan skrivit att Joakim gjorde slut men det är glömt nu. Jag har ett nytt nyårslöfte och det är att våga mera. Tex så har jag skaffat vine bara för att lägga ut videos då jag sjunger.. Och ja jag vet att det bara är 7 sekunder men det är 7 sekunder mer än va jag nånsin skulle våga göra egentligen. Jag ska vara mig själv och tänka på att jag ska må bra, känns som att jag behöver lite tid för att få mig helt säker efter förra året. Så jag ska ha ett litet "me, myself and i" år just i år för det kanske verkar som att jag är helt okej exakt hela tiden men ibland går det lite sämre. Alla mår ju dåligt någon gång men jag mår inte dåligt över vad folk säger om mig, om någon pekar eller skrattar.. Nä jag trycker mer ner mig själv på något sätt. Nog om det nu, jag har snubblat lite för en jätte fin kille^^ vi har tagit det lugnt ett tag nu så hehe.. Är lite kär;) jätte mång tycker säkert jag är jätte dum som kan göra det när det tog slut mellan jag och Joakim för lite mer än.. Typ 5 veckor sen? Tror ja det va men dom som drömmer mig bara genom att läsa här är egentligen inte så smarta, iaf om dom säger saker om mitt kärleksliv. Bara dom närmaste förstår hur jag kunde gå vidare och varför egentligen. Jag vill att han ska va glad men jag vill inte vara anledningen till hans lycka, det ska en annan tjej vara för nu har jag ju en annan kille som gör mig hur glad som helst! Det kommer vara långt mellan gångerna jag skriver nu tror jag så just därför backar jag bakåt och skriver om Joakim. Jag har ett till nyårslöfte och det är att lära mig att stå på händerna.. Kommer aldrig att gå.. Men gonatt pussar å kramar nu;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


choklad älskande tjej på 13 bast som gillar att ha kul ;P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards